روش های مقابله با ویروس کرونا
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

روش های مقابله با ویروس کرونا

روش های مقابله با ویروس کرونا

ویروس کوید 19 که با نام کرونا می باشد که سراسر جهان را درگیر کرده و خوف و وحشت را به جان جهانیان انداخته، هم اکنون به ایران نیز راه یافته است. همه ما برای جلوگیری از شیوع این ویروس باید از راهکار های پیشگیری و علائم آن بدانیم تا بتوانیم درست عمل کرده و از ابتلا به آن جلوگیری کنیم

راهکار های پیشگیری از ویروس کرونا

همانطور که گفته شد علائم این بیماری کاملا شبیه به سرماخوردگی می باشد و می تواند چندین روز در بدن انسان به صورت نهفته باقی بماند، اما خبر امیدوار کننده ای که در مورد این ویروس وجود دارد این است که پیشگیری از ویروس کرونا بسیار ساده است.

شستشوی مرتب دست ها و صورت : مهم ترین نکته که از سوی سازمان جهانی بهداشت برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اعلام شده است شستشوی مرتب و مدارم دست ها و صورت می باشد، حتما دست های خود را قبل از غذا بخوبی شستشو دهید.

کاهش تماس با سطوح و اجسام : با توجه به آمارهای اعلام شده از سوی سازمان های جهانی ویروس کرونا می تواند تا 9 روز بر روی اجسام و سطوح زنده بماند، پس حد الامکان از تماس با سطوح و اجسام جلوگیری کنید و پس از لمس آن ها بلافاصله دست ها را بشویید.

استفاده از ابزار ایمنی : درصورت لزوم و ضرورت برای خارج شدن از منزل حتما از ماسک های استاندارد و فیلتردار، دستکش و مایع ضد عفونی کننده استفاده کنید، حدالامکان از دستکش یکبار مصرف استفاده کنید و به یاد داشته باشید از تماس دست ها به چشم ها، بینی و دهان خود خودداری فرمایید.

رعایت فاصله با افراد : در صورت شرایط ضروری و رفتن به اماکن عمومی تا حد امکان با فاصله 1 متری از افراد باشید و از نزدیک شدن به افراد جلوگیری کنید، به خصوص افرادی که علائمی همچون سرفه و عطسه از خود بروز داده اند.

بهداشت در تغذیه : پزشکان توصیه دارند گوشت و تخم مرغ و محصولاتی از این دست کاملا پخته شوند.

پزشکان معتقدند بهداشت فردی بهترین راه مقابله با ویروس کرونا می باشد، از این رو استفاده از مواد ضد عفونی دست بسیار برای مقابله با این ویروس مفید است.

نتایج مطالعات نشان داد که روش ضد عفونی کردن دست ها با استفاده از یک مایع با پایه الکلی و بدون استفاده از آب، در از بین بردن میکرو ارگانیسم ها بسیار موثرتر است.

شرکت دانش بنیان صنایع الکترونیک آرین طراح در راستای کنترل تردد بیمارستانی و مراکز دارویی و بهداشتی اقدام به طراحی گیت ضدعفونی دست کرده است.

مزیت گیت ضد عفونی دست در جلوگیری از ورود افراد بدون اسپری موارد ضد عفونی می باشد، با این کار هر نفر با دست ضد عفونی شده وارد مجموعه می شود.

صائلا بزرگترین تولید کننده گیت کنترل تردد در راستای یاری رساندن در شرایط کنونی برای مراکز پزشکی و بهداشتی اقدام به تولید گیت ضد عفونی دست با امکانات خاص کرده است برای اطلاعات بیشتر روی تماس با صائلا کلیک کنید.

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.